خانما جیگر مرغ هم نباید خورد؟؟ م

۷ پاسخ

اتفاقا توی پیج خانم دکتر سالاری داشت صحبت میکرد میگفت اگر هوس کردین جگر مرغ بهتره ولی زیادروی نکنین

والامن تاالان جیگرخوردم چندباری ولی فقط درحدسه چهارتیکه کوچیک واسه هوس

مرغ که اصلاااا تمام هورمونا اونجاست
جیگر گوسفند کباب کن میتونی من چندبار خورد سر هردو بچه

تو هفته شما میتونه استفاده کنه برای یکبار و برای رفع هوس...منم خودم جیگر خوردمم...یعنی همه چی رو یه قائده اش میخورم..سخت نمگیرم🦫🙈
حتی همون زعفرون وتو غذا هام استفاده میکنم...
شوید پلو باقالی و تن ماهی اینارو همه چی میخورم ولی یه اندازه🦭🐛☘️🍦

نخوری بهتره

بنظر من ک نخور

آره بده ویتامین آ خیلی بالا داره درحد دوتا تیکه رفع هوس من خوردم تا الان

سوال های مرتبط

مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان جوجه 
مامان جوجه مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری