۲ پاسخ

قطره منتول بخر پنج شیش قطره بزن به یقه ی لباسش
به صورتش نزنیاااا فقط یقه ی لباسش

دکتر بردی ببینی الرژی یا سرماخوردگی
قطره بینی خوبه بریزی
ولی درکنارش شاید نیاز باشه شربت آنتی بیوتیک یا ضد حساسیت بخوره

سوال های مرتبط

مامان دنیز جونی مامان دنیز جونی ۲ سالگی