دوستان ازمایش ان تی من اوکیه؟؟

تصویر
۲ پاسخ

خوبه ک
ان تی بچت۲/۳۵بوده ک اینجا ریسکش پایینه توی ازمایشت

دقیقا کی رفتی ان تی

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان چشم زمردی💚 مامان چشم زمردی💚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه نور مامان معجزه نور هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریا و لیمو🍋 مامان آریا و لیمو🍋 هفته بیست‌ودوم بارداری