دوستان ازمایش ان تی من اوکیه؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم آزمایش سلفری انجام دادی؟

یه تریزومی ی مقدار ریسکش زیاده و قطعا دکتر ازمایش سلفری براتوت مینویسه عزیزم ولی جای نگرانی نبست این ازمایش فقط میزان ریسک و بررسی میکنه لوزما مشکل نیست

اصن استرس نداشته باش
تفسیرش خوبه
ولی بازم بنظرم دکترت بفرستت سلفری
ریسک سندرم نزده واست فقد لب مرز بچت

بله شکرخدا.بازم تفسیرش رو بذار ب عهده دکترت

فک کنم دکتر واست سلفری بنویسه ولی نترس جوابش خوب میاد واسه محکم کاری حتما بهت میگه انجام بدی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان چشم زمردی💚 مامان چشم زمردی💚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه نور مامان معجزه نور هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریا و لیمو🍋 مامان آریا و لیمو🍋 هفته بیست‌ودوم بارداری