۸ پاسخ

نوش جونت گلم ولی هرچیزی به اندازش بخور💚

ن بابا بخور منم میخورم خیلی دوست داررممممم ولی زیاد نخور

کم بخور اشکال نداره جان سخت نگیر

زیاده روی نکن نوش جونت

من که میخورم

ن نوش جان
منم چیفلکس خیلی میخورم خیلی دوست دارم ازشون🥺

هر چیزی به اندازه مشکلی نداره

من ک هرزگاهی چیپسو پفکو اینجورچیزا میخورم

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی جون مامان علی جون ۳ ماهگی
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی