سلام خانوما شیشه شیر ارتودنسی خوبه بگیرم؟!

۳ پاسخ

عالیه

سلام عزیزم ارتودنسی معمولا نوزادا دیر میگیرن همون شیشه معمولی بگیری بهتره

ارتودنسی نگیرید اولش برای نوزاد سخته دیر عادت میکنه

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۱ ماهگی