خانما منظور عدد رتکت چیه که تو نوزادان بالا هس

۱ پاسخ

فکر کنم منظورشون حرکت نوزاد

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی
مامان درسا🩷دیان🩵 مامان درسا🩷دیان🩵 ۶ ماهگی