شمام امپول ریه زدین سرتون سنگین بود و گیج میرفت

۷ پاسخ

اره من که خیلی حالم بد شد قندرفت بالا انسولین بهمومیزدن تنگی نفس گرفتم از اون روزفشارم میرهریکسره بالا

شاید قندت جابجا شده.

منم باید دوهفته ای بزنم فشارم بالاست استرس دارم نکنه زیاد بالاببره به نظرم بیمارستان خوبه بازم رسیدگی میکنن خونه بیشتر استرس میگیرم

شما هم درد های شکمی رو دارین؟

من نمیدونم چرا هرچی به دکترم میگم امپول ریه بزنم میگه نمیخواد نمیدونم چه کنم

آره دقیقا 🥴

ارههه من حالم خیلی بد شد

سوال های مرتبط

مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وپنجم بارداری