مامانا ۳ روزه پشت سر هم بالا میارم خطر نداره؟؟

۷ پاسخ

نه عزیز نگران نباش یکم آب لیموی طبیعی یا کمی زنجبیل دم کن بخور

حتما برو دکتر یا درمانگاه که بهت امپول و سرم بزنن قطع بشه

من از هفته ۶ ب بعد تا الان حالت تهوع دارم از هفته ۷ تا هفته ۱۵ ۱۶ شدید بعد الان کمتره ولی بازم هست گاهی روزی پنج بار پس دادم منک

منم اینطوری ام دیروز از صبح حالم بد بود هی بالا آوردم هی بهتر شدم چند ساعت بعدش دوباره تا آخر شب اینطوری بودم قرص خوردم امروز بهترم انگار میاد و می‌ره دیروز و پریروز و پس پریروزم این شکلی بودم ولی نه به شدت دیروز و دیشب

مگ قبلا نداشتی؟

من دیگه شکمم دردمیگرفت
میرفتم دکتر سرم میزدن
میگفتن آب بدنت کم میشه با بالااوردن

تا۱۶ هفته😭😭😭من فک کردم تا اونموقع خوب میشم

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 قصد بارداری
مامان هاکان🩵👼🏼 مامان هاکان🩵👼🏼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی اوشولو مامان نی نی اوشولو ۲ ماهگی