مامانا ٣-٤ روزه شكمم كار نكرده خطر نداره؟

۶ پاسخ

آره خطرناکه، با کیوی و شیر و برگه آلو زردآلو و روغن زیتون هم جواب نگرفتی ؟کره بزار فریزر سفت بشه یه یکم بعد از پشت شیاف بزار. لاکسی ژل بگیر استفاده کن

یبوست واسه طول سرویکست بده ب دکترت بگو یه فکری براش بکن

من همش همینجوره 🥲برا یبوسته

رو کاهو روغن زیتون بدون بو بریز بخور هرروز ، یبوست خیلی بده

بله اذیت میشی خب بعد میخای زور بزنی برات خوب نیست

یبوست بگیری خیلی به دردسر میفتی، پیگیری کن حتما.

سوال های مرتبط

مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان هفته پانزدهم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد