از کجا بفهمم ورم پاهام الآن طبیعی هست یا ن؟😑

۶ پاسخ

طبیعیه دیگه

طبیعیه منم دماغم پاهام ورم کرده

عزیزم خب آخر ماه نهم هستی دیگه طبیعی هست واااا

طبیعیه عزیزم، اگر فقط یهو دیدی دست و پاو صورتت بیش از اندازه ورم کرد اونم خیلی یهویی، مثلا در عرض چند ساعت، این باید بری دکتر. وگرنه یکم ورمو همه داریم🥲

کلا طبیعیه
اگه دست و پاهات ورم شدید کرد طبیعی نیست
و اگه ی پات ورم شدید کرد اون یمی عادی بود طبیعی نیست

منم دارررررم.مخصوصا صبح که بیدار میشم پاهام ورم وقرمز.ولی تا شب خوب میشن.تحمل کن چیزی نمونده دیگه آخراشه😅😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان رستاالوچه ای مامان رستاالوچه ای ۱۱ ماهگی
مامان شِکــــر💕 مامان شِکــــر💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد