۱۰ پاسخ

دوستان میشه لطفا بگید اینجا چجوری میشه سوال پرسید؟

عزیزم انومالی چند هفته بریم

من فردابایدبرم16هفته چهارروزم میشه دکتربرام نوشته

قبل هفته هجده بایدبری

بله عزیزم بهترین زمانش ۱۸ هفته و ۳ روزه

بهترین زمانش پایان ۱۸ هفته هست.

اونم تایم خاصی ک بهترین زمانش ۱۸ هفته ست

از۱۷هفته تا۲۲هفته باید بری عزیزم

هفته ۱۸باردازی دکترت بهت میگه

بین هفته‌ی ۱۷ تا ۲۲ باید بری

سوال های مرتبط

مامان دخملی و تودلی❤️ مامان دخملی و تودلی❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوهیار🤎 مامان کوهیار🤎 ۸ ماهگی
مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری