سلام 17هفته روز برای تعیین جنسیت زودنیست

۵ پاسخ

من که نمی‌رم گفتم بزار آن تی رو ۱۲هفته برم که جنسیتشو دقیق بگه و گفت ۹۹درصد دختره و نمی‌رم دیگه تا انومالی

آنتی چند هفته باید برم

بنظرمن صبرکن هزینه بیخودنده همزمان باانومالی توهفته۱۹برو

من ۱۷ هفته رفتم آنومالی

نه عزیزم من انتی رفته بودم دکترش گفت از ۱۴هفته مشخص میشه بعضیا دوس دارن میرن بعضیا وای میستن تا انومالی

سوال های مرتبط

مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو ممد🐣😅 مامان جوجو ممد🐣😅 هفته سی‌ام بارداری
مامان پارمیس وپارسا👶 مامان پارمیس وپارسا👶 ۵ ماهگی