سلام عزیزا🌷چند هفته بریم آنومالی؟

۴ پاسخ

۱۸ تا ۲۲ میتونی بری

اگه جنین بزرگتر شه بهتره.۲۰هفته بری خیلی بهتره چون کاملتر شده و بهتر میتونه چکش کنه

۱۸ هفته و ۳روز

ب من دکترم گفت۱۸ هفته و سه روز برم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۴ ماهگی
مامان السانا مامان السانا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار ۷ ماهگی
مامان یسنا خانوم🥺😍 مامان یسنا خانوم🥺😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان صدرا و سیروان💙 مامان صدرا و سیروان💙 ۸ ماهگی