تا کی وقت هست واسه زدن کزاز؟

۱۲ پاسخ

۲۸هفته بایدبزنی

۲۸هفتگی

۲۸ تا ۳۰

به من گفت یه ماه مونده به زایمان باید بزنی

من ۲۸ زدم

قربونت عزیزم

ب من از بهداشت گفتن هفته ۲۷ بیا واکسنتو بزن

منم هنوزنزدم گفتم مهرماه کزاز نمیاد

هفته ۲۷ بارداری باید واکسن کزاز بزنی

از۲۸ تا۳۳
من بارداری قبلیم ۳۳ زدم

ولی انفولنزا نمیدونم این سری رفتم باید بپرسم

ب من گفت ۲۸ هفته بیا بزن

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم مامان پناه خانم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضا❤️ مامان علیرضا❤️ ۸ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی