۸ پاسخ

خیلی زوده خوب نیس

۱۱ هفته ۶ روز رفتم

من سر بارداری قبلم یازده هفته و،سه روز رفتم

من ۱۱ هفته رفته بودم تو سونو
ولی تو سونو جنین بزرگ بود ۱۱ هفته و ۶ روز زده بودن

۱۱ و ۲ خیلی زوذه
نهایتش ۱۱ هفته و ۶ روز

من رفتم ۱۱ هفته دقیق بودم

برای من ۱۱ هفته و ۴ روز نوشتن ولی از نظر خودم زمان مناسبی نیست نمیدونم برم یا نه

من ۱۲ هفته و دوروز رفتم که اندام ها تقریبا بزرگتر از یازده هفته هستن

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سامی🩵 مامان سامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حسنا 🌱✨️ مامان حسنا 🌱✨️ ۶ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری