۳ پاسخ

دو سه هفته

من تا ۴ ماه😫

من چون ۲ یار خوردم خیلی رو بچم تاثیر داشته ۶ ماه کامل نخوردم نه قیمه خوردم قورمه هم لوبيا هاشو جدا میکردم
خیلی سخت بود

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🩵


علیرضا🩵 مامان هدیه خدا 🩵 علیرضا🩵 ۲ سالگی