تو بارداری ارده میخورید؟

۷ پاسخ

چرا?دلیل خاصی داره?من یک هفته ست هرروز میخورم

من هفته ای دو سه بار با شيره میخوره چیزی هم نشده خیلی دوست دارم

من دو س روزہ دارم میخورم با شیرہ انگور قاطی میکنم صبحانہ میخورم توھواے گرم نخوردم اصلا

بله شاید هفته ای سه بار با شیره انگور یا سه شیره

من هفته یکی دوبار میخورم

من هفنه ای ی بار تقریبا

من ماهی دو سه بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی
مامان آیهان🌙👑 مامان آیهان🌙👑 ۴ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد