ارده تو بارداری بده؟

۱۰ پاسخ

ارده و شیره من خیلی خوردم سر پسرم بااینکه گفتن سر پسر گرمیه و فلانه فقط پسرم بدنیا اومد یکمی اولا سبزه بود الان ۳ سالشه پوستش مثل خودم شده و بنظرم ربطی به اونم نداشت
ماشالله تو قوی شدن بچه هم تاثیر داره

نه خوبه

نه فقط زیاده روی نکن من که بخاطر دیابت پیش متخصص رفته بودم میگف برا میان وعده نون سنگگ رو با ارده خالی میتونی بخوری

ن اتفاقا ارده استفاده کنید مقویه .
من صبحانه بجای قرص اهن از ارده و سه شیره و خرما و گردو استفاده میکنم شدیدا خون سازه

بهااشت که به من گفت کنجد با فراورده هاشونخور منم نمیخورم

من‌ک‌میخورم

یکی از دوستان اینجا بهم گفت با خرما و مغزیجات بخور برا وزن‌گیری خوبه،
شاید زیاده‌رویش خوب نباشه

من خیلی خوردم تو بارداریم

من ارده شیره توی بارداری قبلیم خیلی خوردم. الانم یه گاهی دلم میخواد میخورم... فقط میگن چون گرمه
ماهه‌ی آخر گرمیجات نخورید
وگرنه ارده خیلی مقوی و مفیده

منم سواله برام

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آیهان🌙👑 مامان آیهان🌙👑 ۴ ماهگی
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۵ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی