هم هفته های من علائمی دارین یا رفتین برا قلب بچه

۹ پاسخ

من علائمی ندارم زیاد رفتم سونو هم ۶هفته و ۴ روزم بود قلبشم تشکیل شده بود

منم علائمی خاسی ندارم فقط پام زیاد درد میکنه منم دوشنبه میرم برا قلبش

تهوع دارم با سنگینی معده پاهامم شدید درد دارن اصلا نمیتونم راه برم زانوم پدرمو دراورده

من چند روزه حالت تهوعم شروع شده و از دیروز بیشتر شده🥲هنوز نرفتم ۲۵ مهر میرم

من ۶ هفته رفتم قلب تشکیل شده و فقط سنگینی معده دارم و هیچ علایم دیگ ندارم

من هفته ۶ رفتم قلب تشکیل شده بود

هفته 8 به بعد برو

من که فعلا علائم خاصی ندارم من ۶ هقته و۴ روز رفتم سونو قلب

نه صبرمیکنم تا یکی دوهفته دیگ کلا میرم دکتر

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا ❤️ مامان معجزه خدا ❤️ هفته دهم بارداری
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته نهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری