مامانا دیگ الان خوبه آزمایش قند بدم

۷ پاسخ

منم پس فردا میرم بدم ازمایشو استرس دارم خیلی

من یکشنبه میرم اگ بتونم دوام بیارم ازگشنگی حالای هفته اس هی میخوام برم ولی نمیتونم گشنم میشه کنسل میکنم

ازمایش ادار هم داره یا فقد خون

اره عزیزم

اره من ۲۴هفتم پرشد رفتم

خوبه اگه بذاری ۲۵ هفتت پر شه که عالیه
من هرچی قرص داشتم شب قبلش خوردم...

برا آزمایش قند شب قبلش قرص آهن دارم بخورم یا ن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسری 💙👶🤰 مامان گل پسری 💙👶🤰 ۷ ماهگی
مامان panah مامان panah هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد