۶ پاسخ

زیاد نیست،واس من۴۰بود،فقط باید یکسره بخوابی،شیاف بذاری تا رفع بشه

منم 6 هفته ام رفتم گفت هماتوم داری ،فقط استراحت کن ،خم و راست اصلا نشو، بیشتر به سمت چپ دراز بکش خونرسانی بهتره تا کم کم جذب بشه، خونریزی هم داری؟

رابطه نداشته باش فقط بخواب شیافتو استفاده کن انشالله جذب میشه

منم داشتم بزرگتر بود فقط و فقط با رعایت کردن خوب میشه رابطه نداشته باش ، چیز سنگین بلند نکن زیاد کار نکن تا جایی که میتونی استراحت کن جذب میشه

عکس سنوت بزار ببینیم چقدره و کجاس

فقط استراحت کامل عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۴ ماهگی
مامان اَسرین مامان اَسرین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی