اصلا نترس من سر پسرم داشتم الانم دارم چارش فقط استراحت و شیافه
البته به من آمپولم داده دکتر
اگه استراحت نکنی و شیافتو سروقت استفاده نکنی خطرناکه
بچه بزرگ میشه اون ازبین میره نگران نباش
مرسی ازتون❤️🌹
اره بده ولی چیزی نیست که درمان نشه
الان ۸۰درصد که من تو گهواره دیدم هماتوم دارن و با استراحت و شیاف درمان شدن راهش فقط استراحته تا دفع بشه
خیلی بهم ریختم
نه نگران نباش بیشتر خانوما دارن فقط باید استراحت کنی تا خودش جذب یا دفع بشه یه لخته خونه اگه استراحت نکنی خدای نکرده به خونریزی میوفتی و خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.