۸ پاسخ

ممنون عزیزان

بعد از ان تی گفت فولیک اسید و د۳ ادامه بده ک من نخوردم چون بالا میاوردم حالم خیلی بد می‌شد
ی هفته قبل از انومالی رفتم قرصامو عوض کرد

مولتی ویتامین و د۳ که میخوردم ادامه دادم
اهن و کلسیم و امگا ۳ اضافه کرد
فولیک اسیدم قطع کرد

جفتم خلفی مارژینال هست دکتر گفت نزدیکی نداشته باش کارای سنگین نکن .چهارشنبه برای شب نشینی مهمون دارم البته میوه و چایی شیرینی که اونم همسرم کمک میکنه چایی دم کردن اینا که دیکه اشکالی نداره که؟؟

برامن آیزن پلاس وپرگناپرونوشت گفت از۱۶ هفته بخورهفته ۱۸هم کلسیم و منیزیم میده

هیچی تا ۱۶ هفته همون داروهام بود بعدش عوض کرد اهنگ و اینا داد

مولتی ویتامین وکلسیم و اهن .ویتانین د۳

هیچی همون قبلیو خوردم تا۱۶هفته که بهش اضافه کرد

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نقلی🥰 مامان نقلی🥰 هفته چهاردهم بارداری