۸ پاسخ

ماست وخیار عالیه ابغوره بدون نمک

من یه روز ک فشارم رفته بود بالا گفت یه حبه سیرو قورت بدم نجویم با آبلیمو سریع امده پایین خدارو شکر ازون وقتم نرفته بالا کاهوام خیلی خوبه

خیاربخورآبلیمو...

نمک که فشار رو بالا میبره
اگه واسه خودت می‌پرسی باید به دکترت بگی چون فشار بالا تو بارداری یکم خطرناکه.
شربت گلاب و عسل درست کن بخور خیلی کمک می‌کنه بیاد پایین
گلاب به صورتت اسپری کن

شیرینیجات و گرمیجات کمتر مصرف کنید آبلیمو و چیزای ترش مثل آبغوره بدون نمک هم فوریه

خیار گوجه خوبه

علائم فشار بالا چیه؟؟

میگن ماست وخیار خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری