سلام بچه ها راه حلی هست برای کم شدن انقباض؟

۳ پاسخ

فک نکنم چون من به دکترم گفتم گفت فقط استراحت کن

منم جمعه انقباض داشتم رفتم عسگریه ان اس تی دادم عزیزم شما تو این ماه هر هفته میری پیش طالبی یا دو هفته یکبار؟

سلام عزیزم گمونم قرص داره

سوال های مرتبط

مامان طهورا مامان طهورا ۳ ماهگی
مامان امیررضا، رضوان مامان امیررضا، رضوان ۸ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد