برای کم شدن انقباض چی کنیم

۳ پاسخ

من رفتم بیمارستان
دکترم قرص ایزوپرین داد هر هشت ساعت
شیافم روزی دوتا
دوفامد روزیدوتا
یه سرم و دو سه تا آمپولم زدن انقباضم کنترل شه

عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢

چرا کم بشه تو ک نزدیک زایمانت طبعیی هی بیشتر بشه

سوال های مرتبط

مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 ۱۱ ماهگی
مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی