سلام خانما حالت تهوع رو تا کی داشتین؟

۸ پاسخ

من اولی رو تا ماه اخر.این یکی رو تا ۵ماهگی

تا لحظه زایمان

تا ۴ماه فقط دل و رودم اومد بالا

سر دخترم تا ۴ ماه
سر پسرم نداشتم اصلا

من موقع اب میدیدم مسواک میزدم یا میخواستم اب بخورم حالت تهوع بهم دست میدلد

سلام عزیزم من تا روز زایمان داشتم 🤕 برای هر دو تا بچه ام

مدلای شدید تا آخر چهار ماه دارن، ولی اکثرا تا اخر سه ماه خوب میشن موارد استثنا مثل من تا الانم دارن.

سلام عزیزم . تازه اول راهی . ولی معمولا سه ماه اول بیشتر نیس

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان هلن مامان هلن هفته چهلم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری