گلو دردم چی بخورم خوب بشه؟؟

۴ پاسخ

شربت دیفن هیدرامین رو فقط قرقره کن

نشاسته خوبه دانه به هم خوبه

شیر گرم و کمی زردچوبه عالیع

سرکه سیب ژبیعی قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان 💖 دخملم💖 مامان 💖 دخملم💖 هفته سی‌وهفتم بارداری