منم سرما خوردم گلوم درد میکنه شربت دیفن ساده خوردم
شیر داغ بخور تندی خوب میشی
شربت دیفن هیدرامین و هر ۸ ساعت ۱ قاشق قرقره کن و قورت بده.
من دکتر رفتم اینو داد فقط همین مجازه. اگر چرک داری یا التهاب خیلی شدید سفکسیم ۴۰۰ روزی ۱دونه مجازه بخوری. اگر هم ابریزش داری و خیلی داغونی هر۸ ساعت ۱ استامینوفن ۵۰۰ ساده . من دکتر رفتم اینارو داد. و اینک از عطاری شکرتیغال بخر اسیاب کن اندازه نوک قاشق بریز تو شیر بجوشه بعدش ک ولرم شد با کمی عسل بخور اونم عالیه. مجازه. من خودمم ۷ هفته هستم اینارو انجام دادم بهترم
دارو نخور فقط پرتقالو شلغمو این چیزا بخور من با این چیزا خوب شدم
دکتر به من دیفن هیدرامین داد تو ۱۹ هفتگیم
من هفچی نخوردم خوب شد البته من اصلا سرما نمیخورم اینم نمیدونم چرا داشتم
دکتر بری بهتره
گلوی منو چای زنجبیل خوب کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.