خانوما میشه از خوردن انار لکه ببینی؟

۶ پاسخ

من که چپ و راست انار میخورم

اتفاقا بهداشت به من گفت رب انار بخور برای جلوگیری از سقط

چه ربطی داره😐

نه من هر روز دارم میخورم خیلیم خوبه
برا خوردن خوراکی لکع نمیبینن.
مگه اینکه مشکلی باشه .حالا گاهی اتفاقی میشه با خوردن ی خوراکی
وگرنه از دکترا زیادی شنیدم همچی بخوریت
همونایی هم که میگنن خوب نبستن اما ضرر ندارن اگر به تعادل خورده بشه.

من لکه بینی داشتم هفته ۱۴ برا جفت پایینم بود

انار طبعش سرده فکر نکنم باعث لکه بینی بشه

نه گلم ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد