۲ پاسخ

ببین اگه دستگاه گذاشتی از اونه
منم اونجوری شدم رفتم دکتر دراوردم کمر درد شدید داشتم با خونریزی عین پریودی و لخته های بزرگ یه هفته هم پریودم تموم شده بود رفتم دستگاه رو دراوردم خوب شدم

برو دکتر حتما

سوال های مرتبط