من از ۲۵ هفته به بعد دیگه شروع شد و همچنان تنگی نفس دارم
منم بعضی وقتا نفس کم میارم
کلا در نیاد که میمیریم
☺️☺️
اررره من کلا با کمبود اکسیژن مواجه ام 😂
یک هفته ممکنه اینجوری باشی بعدش خوب میشی
من ۲ هفتس اینجوریم
ار دقیقا
اره دوتا پله بالا پایین میشم یا یکم کار میکنم نفسم به شمارش میفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.