۸ پاسخ

من از ۲۵ هفته به بعد دیگه شروع شد و همچنان تنگی نفس دارم

منم بعضی وقتا نفس کم میارم

کلا در نیاد که میمیریم
☺️☺️

اررره من کلا با کمبود اکسیژن مواجه ام 😂

یک هفته ممکنه اینجوری باشی بعدش خوب میشی

من ۲ هفتس اینجوریم

ار دقیقا

اره دوتا پله بالا پایین میشم یا یکم کار میکنم نفسم به شمارش میفته

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد