مامانا من آمپول رگام نزدم خطرناکه ؟

۸ پاسخ

باید بزنی من بچه اولم زدم دومیم دوهفته دیگه میزنم

اره باید حتمن بزنی

مادرهایی که گروه خونی منفی دارن نیاز به امپول رگام دارند

اگر گروه خونیتون منفیه حتما باید بزنید

اگر دکتر گفته باید بزنی
حتما باید بزنی

خیلی خطرناکه

اگر گروه خونت منفیه باید بزنی

مگه دکتر گفت باید بزنی

بزن گوگل خطراتشو ببین
خونت منفیه؟

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۹ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جانان 💕 مامان جانان 💕 ۳ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی