۴ پاسخ

بعد صبحانه ۱۳۵ خیلیه ؟

فقط ناشتات بالاعه بعد صبونه خوبه

منم همینطورم قبل‌ صبحانم 135 بود

عیب نداره آخرشی دیگه چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان علی یاسمن مامان علی یاسمن ۱۳ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد