۷ پاسخ

ن بابا بخور😁

یکی دوبار اشکالی نداره،زیادیش باعث زردی میشه

بخوررر

ی بار ایراد نداره نخور . منم کرانچی از اول بارداری تا الان سه تا خوردم

نه بابا بخور بد بودن و ضرر داشتن مال وقتیه که همش عادت داشته باشی بخوری هوسونه بخور حالش و ببر من چند باری خوردم

یبار اشکال نداره بخور

ن بابا رفع هوس عب نداره ک

سوال های مرتبط

مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی