۱۹ پاسخ

دست و پام یخ میشد عاشق و خیار و ماست بودم و ترشی و شوری بیشتر سمت راستم درد بود

علاقه خیلی زیاد به شیرینی داشتم
استفراغ شدید
ولی خب سقط کردم🥺

دکتر هم گفت از سمت راست باردارشدم بچه راست بود

من تا هفته ۱۲خیلی ویار داشتم حالت تهوع شدید بعد ان‌تی خوب شدم اشتهام خیلی زیاد شده میل به شوری دارم بیشتر .
تنبل هم شدم

ان تی بری احتمال میده

قشنگ ترشدم ترشی و شوری دوست داشتم عاشق اب انارو نمک و لیمو ترش بودم شکمم فرم پسرونه بود غروب حالت تهوع داشتم کمی

برام دعا کنید خانوما انشالا که پسر باشه عاشق پسرم 🥹

عکس سونو انتی داری بفرستی

اصلا نمیشه از علائم تشخیص داد حداقل من خودم با چندنفر اینجا علائمامون شبیه به هم بود اما اونا دختر بودن😅یا برعکسش هم هست

ولی ویار هیچ ربطی به جنسیت نداره

قرارع ۴شنبع برم آنتی خیلی استرس گرفتم بچه اولمه هرچی باشه سالم باشه فرقی ندارع ولی کنجکاوم

بهت احتمال ندادن من ۹ هفته گفتن

عاشق لواشک و چیزای ترش مزم
حالم خوبه ویار خاصی ندارم
اخلاق و اعصاب دارم 😂

ربطی نداره بارداری هورموناش تو بدن هر کس ی طوره

ترش شیرین هر چی باشه دوست دارم

من هیچ علائمی نداشتم فقط خیلی لاغر شدم صورتمم براق شده بود

تا حالا حامله نشدم ک بهت بگم دعا کن خدا به منم بچه بده بعد بیام بهت بگم گلم😂❤️

من سردم میشد خیلی می‌خوردم خوش برخورد واما سنگین بودم حسود نشدم

چ علائمی دارید شما

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تپلی🩵👦🏻 مامان تپلی🩵👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رنگی من مامان جوجه رنگی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته شانزدهم بارداری
مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان برکت خونه 🥹🤍 مامان برکت خونه 🥹🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری