برا حالت تهوع چی بخورم خوبشم؟

۱۱ پاسخ

نان خشک بزار دم تخت بیدار شدی بجو . یا بیسکویت زنجفیل یا بیسکویت مادر ایما جلو حالت تهوع رو میگیره نون خشک که عالیه

سس انار خیلی خوب بود من خوردم برا حالت تهوع

من نون خشک میخوردم خوب بود کشکم خوبه

اگه سیرابی دوس داری بخور برا تهوع خیلی خوبه، رفتی دکتر قرص داره بده بخور جلوشو میگیره ولی من تا روز زایمان حالت تهوع مخصوصا صبحگاهی داشتم،چیزای خشک بخور بیسکوییت و‌نون خشک

من کشک میخوردم
پوست لیمو و پرتقال بو میکردم
🥴

موز خوبه
ماستم خوبه

سلام دعا کن دستم بهت نرسه وگرنه سنن دانیشارام دوسووووووزززززززززززز😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

قبل اینکه از جات بلند بشی همینکه چشماتوبازکردی یکم نون خشک بخور

صبا بسکویت ترد بخور عالیع

چیزی گیرت اومد بم بگو تا الان نتونستم بخوابم حتی گریه کردم

من نون خشک میخورم بهتر میشم🤦‍♀️🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان 😍پرنسا و نفس 😍 مامان 😍پرنسا و نفس 😍 ۳ ماهگی
مامان آینده مامان آینده هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترخانوم🩷 مامان دخترخانوم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری