برا حالت تهوع چی بخورم؟؟؟؟،😒😒😒

۱۲ پاسخ

یک برش لیموی تازه بخور یا لیموی تازه رو بو بکش
اگ خوب نشدی ادامس امتحان کن برای مدت کمی تاثیر داره

سیرابی بخور

ب۶ بخور دوستی

دیمترون اصلن نخوری ها ضرر داره شکاف کام میده .. منسوخ شده .. چیزای رو بخور ک زنجبیلیه مث کیک و بیسکوییتش ناشتا نان خشک ازین چیزا

دمیترون

یخ.

نعنا خوردن درمانش هست

من که همش امتحان کردم بجز الکل ولی هیچ فایده ای برام ندارن🥹🥹

اگ ب ۶ و زینتوما جواب نداد دمیترون بخور روزی یکی

تو اینستا دیده بودم برای حالت تهوع الکل بو کنی خوب میشه دیگه نمیدونم درسته یا نه
امتحان کن یبار
من ک تا حالا نداشتم 😂🥲

من لیمو میخوردم فقط

برا من ب ۱ و ب ۶ داده خوب نمیشم

سوال های مرتبط

مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان آینده مامان آینده هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترخانوم🩷 مامان دخترخانوم🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجوی من 🐥 مامان جوجوی من 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۶ ماهگی