کیاامروزمثل من موعدشونه،علائم دارید؟

تصویر
۱۰ پاسخ

منم 5 روز تاخیر دارم هیچ علایم ندارم فقط ی درد میگرم ول میکنه..اگه شد فردا تست بزنم

من یک روز تاخیرم فقط هر دو پام از درد داره میترکه هیچ علائمی دیگه ندارم درد پا هم که جز علائم بارداری نیست

سلام منم یه هفته عقب انداختم بی‌بی زدم خطش خیلی کم‌رنگ بود ولی دلم مثل پریودی درد میکنه تکرر ادرار هم دارم خستگی هم دارم

من با سه روز تاخیر سلام 😬🙏🏻

من اون ماه بیستم شدم دیروز رفتم آزمایش مثبت بود انشاالله قسمت همه چشم انتظار ها بشه🤲🤲🤲

من علایم پریودی دارم از یک هفته قبل

من دو روز دیگه قبل پریودای قبلی من سینه درد داشتم ولی کلا هرچی علایم داشتم رفته ضعف زیاد میکنم شبا ب شدت میل ب شیرینیم زیاد شده

من
گرفتگی دارم یکم توشکم وکمراحساس خیسی میکنم همش وبیحالی

من😅
ولی باردارم
اولین پریودیمم هست
اینم رد بشه انشالا

من.ولی هیچ علایمی ندارم

سوال های مرتبط

مینا

میدونم به زودی میای❤️ مینا میدونم به زودی میای❤️ قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان ویهان و تودلی✨ مامان ویهان و تودلی✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌وهشتم بارداری