بچه ها سلام سونو رشد قل دومم میبینید خوبه یا نه؟

تصویر
۲ پاسخ

چرت نوشته
من دیروز سونو بودم وزن هرکدومشون ۱۸۰۰ بود.
هم دکتر سونو هم دکتر خودم گفتن رشدشون برای دوقلو خوبه.
ببین اگر رشد مغزی شون درست باشه وزنشون خیلی مهم نیست بلاخره دوقلوها ریزترن.
قل اول چند کیلو بود؟

فک میکنم کمه من هفته تو ۱۹۷۰ بودن دنیا اومدن یکی ۲۵۰۰ یکی ۲۷۰۰ البته ۳۶ هفته و ۳ روز دنیا اومدن سعی کن تا میتونی نگهشون داری

سوال های مرتبط

مامان هاکــان💙🫧 مامان هاکــان💙🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهدی کوشولو مامان مهدی کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری