خانما سونو رشد منو میشخ ببنید خوبه یا نه

تصویر
۶ پاسخ

Ac دور سر بچه هست ؟

خوبه گلم ولی یکمی وزنش کمه

فکر کنم ی کوچولو وزنش کمه چون صدکس زده زیر 50 زیاد نه ها که بترسی شاید 100 گرم 200 گرم بنظرم غذا های مقوی بخور

وزن پسر من کمه؟

نسبت به هفته ات رشدش کمه عزیزم

اره خوبه من ۳۴ هفته رفتم سونو وزنش ۲.۶۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان هاکــان💙🫧 مامان هاکــان💙🫧 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهدی کوشولو مامان مهدی کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری