سلام واسه اتومالی چی بخورم بهتره

۶ پاسخ

من شکلات خوردم فقط

ابمیوه و بستنی وانیلی و نوشابه خوبهه
من خودم نی نیم با لواشک تکون خورد
شیرینی تاثیر نداشت روش🥹😂

من ابمیوه انبه خوردم

مگ باید چیز خاصی خورد ؟

من یدونه بستنی خوردم یدونه ابمیوه

من اینقدرنوشابه خوردم الان فکرکنم انسولین لازم باشم

سوال های مرتبط

مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهیدا مامان ماهیدا ۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته بیستم بارداری
مامان مهسا مامان مهسا هفته بیست‌ودوم بارداری