ساعت سه نوبت ان تی دارم اشکال داره غذا خوردم؟

۹ پاسخ

نه نوش جونت

زود نمیخای بری؟؟؟
تا ۱۳ هفته وقت داری چرا هم ۱۲هفته ۶ یا ۱۳هفته ۲ روز نمیری؟

یه نوشیدنی شیرین هم حداقل نیم ساعت قبل سونو بخور که بچه بیدارشه 😁😁

نوش جانت،سعی کن غذای سنگین نخوری یا خیلی بیش ازحد معدتو پرکنی ،غذای سبک میل کن

نه چه اشکالی قبل سونو هم یه چیز شیرین بخور که نینی بیدار باشه

نه باید بخوری

نه گلم بخور

نه غذات رو خوب بخور

نه نوشجونت

سوال های مرتبط

مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری