خانوما هزینه آزمایش انومالی چقدره میدونین؟

۱۸ پاسخ

من 1800 دادم

من۲۵۰۰

تو تهران از ۲۲۰۰ تا ۳۵۰۰ میشه بستگی به جایی داره که میری

مگ انومالی ام ازمایش داره اخه گفتن فقط انتی دارع

مال من ۳ تومن شد

من ۱۱۰۰ دادم

من ۳۴۵۰

بستگی داره چی برات نوشته باشه از ۱تومن تا ۳۲۰۰ممکنه بشه

۱۳۰۰ و خورده ای دادم

من جدیدا رفتم شد سه تومن

پس چرا به من گفتن ۳۵۰۰ 🤦‍♀️🤦‍♀️

۲۹۰۰ شد

من 600دادم ک 🤣

۲۵۰۰

سلام ب من گفتن ۱۱۳۰

من ۱۰۲۰شد

من ۱۵۰۰ دادم بستگی به شهری که هستی داره چقدر بگیره

سلام من رفتم 2200شد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرسام🩵آیلین💜 مامان آرسام🩵آیلین💜 ۲ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری