۶ پاسخ

وای من دردشو ندارم
آبسه کرده آنقدر بد فردا برم ببینم چی میگه
عفونت نرفته باشه تو خون 😐😐

اخخخ ک همدردیم🥲 بیمارستان بری بهت سرم میزنن بهتر میشی، میخک عالیه بذار لای دستمال بذار رو‌دندونت، چایی غلیظ با یکم نمک تو دهنت نگه دار، اب نمک خوبه ، چیزای سرد و گرم اصلا نخور، من مسکن میریزم داخل خمیردندون یا ادامس میذارم چند دقه رو دندونم، اینم خوبه

قطره دنتول عالی 👌

روغن میخک بزن ب پنبه بزار روش
من دیشب داشتم هلاک میشدم از درد تا صبح نخوابیدم

میگن میخک خوبه بذاری رو دندونت برا من ک افاقه نکرد

قطره دنتول ، قرقره آب نمک غلیظ ، استامینوفن ۵۰۰ ساده
من با این سه تا دندونم آروم می‌گرفت

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد بامری مامان محمد بامری هفته شانزدهم بارداری
مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آتوسا مامان آتوسا روزهای ابتدایی تولد