خانومایی ک سوزن رگام زدن
درد داره؟؟

۲ پاسخ

بستگی به دست طرف داره بعضی ها سبکه دستشون حسی نمیکنی
بعضی هاشون سنگین دستشون

ولی من که یه بار تجربش داشتم زیاد دردی نداشت

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آبنبات مامان آبنبات هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری