۷ پاسخ

انار خیار نارنگی پرتقال. همشونم الان فصلشع دیگه

انجیر خب بخاطر یوبست نگیرم میخورم

نه قند ندارم ولی باید رعایت کنیم

میوه هایی که قند بالا دارن
موز ، خربزه ، انگور ، انبه ، انجیر
بقیه رو میتونی مصرف کنی ولی زیاده رویی نکنی

اگرقندداری کدو رنده کن توماست بخور طعم خاصی هم نداره

سیب.

من که از خیار متنفرم

سوال های مرتبط