۳ پاسخ

کلم براتیرویید خوب نیس منم تیروئید دارم اصلا نمیخورم مشکل ساز شه برام

اره بخور

آره مشکلی نداره که من میخورم البته بیشتر بروکلی میخورم یکی از اقوام میگفت وااااای نخوریا بچت زشت میشه (فکر کنم اون زیاد کلم خورده بهونه گذاشته سر کلم بدبخت)😂 بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مینی 🪺🍒 مامان نی نی مینی 🪺🍒 هفته شانزدهم بارداری
مامان لپ لپی مامان لپ لپی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان شاهان🩵 مامان مامان شاهان🩵 هفته بیست‌وششم بارداری