۵ پاسخ

منم استرس و نگرانی آیندشو دارم🥺با اینکه بچه اولمه و خودم میخواستم و باردار شدم،همچنان عذاب وجدان هم دارم/مخصوصا چند نفر از اطرافیانم که بهم حس بدی میدادن و دادن سر بچه دار شدنم،خداروشکر از نظر مالی مشکلی نداریم ولی نمیدونم چیه که عین خوره میوفته بجونم🥲

من همش استرس سلامتی بچرو دارم واقعا دارم دیونه میشم چیکار کنم بنظرتون

به لحظه چار دست و پا رفتنش نشستنش خندیدنش با دو تا دندون خرگوشی پایین که فکر کنی میبینی می ارزه جانم😍😍

من با بزرگ کردنش مشکل ندارم ترسم اززایمانه

سلام تا حدی طبیعیه ولی بیشتر به این فک کن که خدا یه فرشته کوچولو داده بهت 😍
بچه اصلا چیز بدی نیس برکت میاره تو خونه اگه خدا بهت بچه داده مطمئنم میتونی از پیش بربیای

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
خانوما من دیروز زایمان کردم .امروز اومدیم خونه مامانم .یه حس خیلی بدی دارم ، نمیتونم توصیفش کنم هم نگرانم هم استرس و دلشوره دارم.یه طوری هستم . حس میکنم یه چیزی اشتباهه، دلشوره بچه رو دارم ولی نمی‌دونم چرا .
حس میکنم لایق مادر شدن نبودم و نیستم ، بچه شیر نمیخوره یه طور نگرانم قندش میوفته ، بردنش حموم میگم بچه خوابیده الان باز قندش میوفته بعد حموم .پوشکش رو عوض میکنن میگم الان سوخته همه جاش . نمی‌دونم چه حاله مزخرفیه .بعضی وقتا قربون صدقه بچم میرم میگم خوشگل ترین دختر رو خدا داده بهم .بعضی وقتا میگم این چرا زشته ،چرا فلان جاش فلانه .
یا اصلا اسم لیا رو پشیمون دارم میشم ولی اسم دیگه هم نمیتونم پیدا کنم .
الان یه حالی دارم انگار همه کشتی هام غرق شدن ، خانوادم پیشم یکم پیش داشتن حرف میزدن صداشون باعث میشد کلافه بشم. یا تو تختم چند تا وسیله بود یه جوری عصبیم میکردن چرا اونجان.
الان هم استرس اینو دارم شیر ندارم بچم گرسنه هس شیر خشک گرفتم موقت تا وقتی که شیرم بیاد ،ولی میترسم شیر خشک ضرر کنه براش .